Klachtenprodecure

Geschillen en klachten

Europees web consumentenrecht
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Het ODR streeft naar een veilig online shopping in Europa. Ze beschermen onder andere de rechten van de consumenten van webshops. U kunt hier klachten indienen wanneer u met ons geen geschikte oplossing kunt vinden.
ODR platform

WebwinkelKeur
We zijn ook aangesloten bij Stichting WebwinkelKeur
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dnl-trading.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Disclaimer
Het team van DNL Global Trading doet zijn uiterste best om alle informatie op deze website volledig en correct aan te bieden. Helaas is dit niet altijd mogelijk of kan informatie op meerdere manieren geïnterpreteerd worden. Hierdoor garandeert DNL Global Trading niet dat alle informatie accuraat en compleet is. DNL Global Trading kan in geen geval aansprakelijk of verantwoordelijk worden gesteld voor schade van welke aard dat direct of indirect wordt veroorzaakt door interpretatie of gebruik van informatie op onze webshop, facebook, twitter of andere social media.

Informatie dat door ons wordt gedistribueerd zijn alleen ter promotie van ons bedrijf. Het gebruiken van informatie, dat door ons wordt aangeboden, mag alleen voor persoonlijk & privégebruik. Wij zullen geen privé gegevens verkopen aan derden of gebruik maken van persoonlijke gegevens op andere manieren dan correspondentie.

Copywriting
Teksten op deze webshop en onze social media accounts zijn uniek geschreven voor DNL Global Trading en mogen niet gekopieerd of aangepast worden. Alle informatie is eigendom van DNL Global Trading en beschermd met copywrite. Informatie is te vinden in, maar niet beperkt tot, Logo’s, video’s, foto’s, teksten & computer code op onze publieke gezichten maar ook op facturen correspondentie en advertenties.

Verzendmethoden
Elke bestelling word verzonden met een Track & Trace code. Wij doen onze uiterste best om iedere bestelling aan te laten komen.

Garantie en retour
Iedere klant heeft 30 dagen wettelijke bedenktijd vanaf het moment dat het product geleverd is. Dit houdt in dat je binnen deze twee weken een artikel zonder opgave van reden mag terugsturen.